top of page
Search
  • rezaanbarestany

آموزش سئو حرفه ای 2019

هدف از سئو کردن سایت رسیدن به درآمدهای فوق العاده بالا، بدون هزینه های بالای بازاریابی است. بدیهی است که مهمترین هدف هر کسب و کار اینترنتی رسیدن به درآمد عالیست. چراکه هر کسب و کاری اگر نتواند به درآمد برسد دیر یا زود مجبور است صحنه را ترک کند.


اما با اینکه سئو می تواند درآمد هر وب سایتی را کاملاً متحول کند، چرا اکثر سایت ها از آن بهره ای نبرده اند؟ پاسخ واضح است: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو با اینکه اصلاً کار سختی نیست اما نیاز به تخصص بالایی دارد.


از طرفی روز به روز رقابت در عرصۀ سئو برای سایت های ایرانی سنگین تر می شود. شاید چند سال قبل نیاز به چنین سطحی از تخصص برای سئو کردن سایت نبود و رقابتی هم بر سر بالا آمدن در نتایج گوگل به این صورتِ فعلی، هنوز شکل نگرفته بود.


حقیقتِ تلخ این هست که تا مادامی که سایتِ شما در نخستین نتایجِ جستجوی گوگل دیده نشود هرچه زحمت برای سایت خود کشیده باشی کاملاً بیهوده و بی نتیجه است. حتی اگر در زمینۀ کاری خود ، بهترین باشی کسی نمی تواند سایتِ شما را در گستره ی اینترنت پیدا کند.


از طرف دیگر: اگر بتوانی خود را به نتایج اولِ گوگل برسانی دیگر مشکل مشتری و درآمد نخواهی داشت. به راحتی می توانی کسب و کار آنلاین خود را به رونق برسانی و از انجام کاری که عاشقش هستی لذت ببری. گوگل خودش برایت هزاران مشتری می آورد ، آنقدر که حتی تصورش را هم نمیتوانی بکنی! مرجع: سایت چهاراه آنلاین




5 views0 comments
bottom of page